آیین تشییع باشکوه شهید طلبه عبدالله پولادوند در منطقه 18 برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مطهر طلبه شهید هشت سال دفاع مقدس «عبدالله پولادوند» صبح امروز با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و ولایتمدار منطقه هجده و همرزمان و خانواده شهدا برگزار و پس از ادای احترام به پیکر مطهرش در گلزار شهدای یافت‌آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ،  مراسم تشیع پیکر  شهید والامقام عبدالله پولادوند پنج شنبه 2 دی  ماه با حضور  مدیران و مسئولان ارشد منطقه ای و محلی، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر تهران، خانواده شهدا و همرزمان شهید برگزار شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح با مدیحه‌سرایی مداحان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و دمام‌زنی از میدان معلم محله یافت‌آباد آغاز شد و تا گلزار شهدای یافت‌آباد ادامه یافت. به‌دلیل حضور گسترده و بی‌نظیر مردم،  مراسم تشییع و ادای احترام به پیکر مطهر شهید تا اذان ظهر به‌طول انجامید.

شایان توجه است عده زیادی از مردم محلات جنوب غرب تهران از چند ساعت قبل از رسیدن پیکر به گلزار شهدا، در این مکان حضور داشتند و منتظر حضور پیکر طلبه شهید و تجدید میثاق با ارمانهای اسلام و انقلاب بودند.


با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حین مدیحه‌سرایی و عزاداری اهل بیت (علیهما السلام) فرازهایی از وصیتنامه شهید  توسط یکی از همرزمان شهید قرائت شد و در ادامه  هنگامی که پیکر به محل خاکسپاری رسید بعد از اقامه نماز و قرائت زیارت عاشورا  با حضور خانواده شهید در خاک پاک میهن آرام گرفت و پیکر مطهر با ذکر «یا حسین» و نوای «یا رقیه» به خاک سپرده شد.


 شهید عبدالله پولادوند هنگامی که در ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱  در عملیات والفجر منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد ۱۹ سال بیشتر نداشت و در آن زمان مشغول تحصیل علوم دینی و حوزوی بود.


 این مراسم با حمایت لجستیکی و خدماتی شهرداری منطقه ۱۸ تهران و  ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع)، پایگاه های بسیج محلات منطقه، بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده است.

انتهای پیام/