احداث نخستین پارک تفریحی – آموزشی ترافیک در پرند

شهردار پرند از نخستین پارک تفریحی - آموزشی با موضوع ترافیک و خانواده خبر داد و گفت: این پروژه فرهنگی و عمرانی در راستای گسترش فضای‌های تفریحی ایمن و با رویکرد"پرند شهر خانواده محور" صورت گرفته است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از  افق تهران، نخستین پارک تفریحی-آموزشی ترافیک در شهر پرند با رویکرد تحقق “پرند شهر خانواده محور” به همت شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر با سرعت و کیفیت بالا در دست احداث است.

بنا بر این گزارش حمیدرضا اله یاری صبح امروز به همراه معاونین عمران و فرهنگی-اجتماعی از روند احداث پارک ترافیک بازدید و به بررسی اقدامات صورت گرفته در این پروژه پرداخت‌.

در جریان این بازدید معاونین شهرداری به صورت میدانی گزارشی از روند اجرایی پارک ترافیک به شهردار این شهر ارائه کرده و شهردار نیز دستورات لازم را جهت اجرای هر چه بهتر این پروژه صادر کرده است.

گفتنی است؛ پارک ترافیک، اولین پارک آموزشی و تفریحی در شهر پرند به شمار می رود که هدف آن فراهم سازی فضایی شاد، مفرح، ایمن و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان عزیز شهر پرند است.مطالعات و طراحی پارک ترافیک از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری به انجام رسیده و احداث آن توسط معاونت عمران در حال اجرا است و این پروژه در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در بلوار امام خمینی (ره) در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/