چرا پرداخت آنلاین؟
اغلب مسافران هنگام استفاده از تاکسیهای اینترنتی ترجیح میدهند هزینهی سفرشان را آنلاین پرداخت کنند، اما گاهی کاربران راننده درخواست پرداخت نقدی یا کارت به کارت را مطرح میکنند. این روزها بیشتر ما پول نقد همراه نداریم و اگر هم داشته باشیم یا پول خُرد نیست یا به دلیل شیوع کرونا ترجیح میدهیم دستهایمان کمتر با اسکناس تماس داشته باشد.
از سوی دیگر، اسنپ همواره به مسافران توصیه میکند از پرداخت کارت به کارت خودداری کنند، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. دلیل این مسئله را میتوانید اینجا مطالعه کنید.
با افزوده شدن امکان تسویه در لحظه، بهترین راه پرداخت هزینهی سفر پرداخت آنلاین است. در این شیوه هم مسافر امکان پیگیری مشکلات مربوط به پرداخت را دارد و هم راننده میتواند حساب خود را در لحظه تسویه کند. همچنین در پرداختهای آنلاین از شیوع کرونا نیز جلوگیری میشود.
آشنایی با تسویه در لحظه
کاربر راننده میتواند بین «تسویه در لحظه» یا «تسویه روزانه» یکی را انتخاب کند. اگر تسویه روزانه را انتخاب کند مانند گذشته حساب او روزانه تسویه میشود. اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا ۳ بار در روز میتواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ به حساب بانکی او واریز میشود. به این ترتیب کاربر راننده ۷روز هفته و در هر زمانی میتواند با اسنپ تسویه حساب کند.
نقطهی قوت تسویه در لحظهی اسنپ پوششدهی وسیع آن است. در حال حاضر ۷ بانک شامل بانکهای ملی، ملت، سپه، سامان، صادرات، پاسارگاد و شهر که اکثر مردم در یکی از آنها حساب دارند از تسویه حساب در لحظهی اسنپ پشتیبانی میکنند و بهزودی به تعداد این بانکها افزوده خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر دربارهی تسویه حساب در لحظهی اسنپ به اینجا مراجعه کنید.