الکامپ 1400 شهریور ماه برگزار نمی‌شود/ زمان جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400 در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این اطلاعیه آمده است:

«مشارکت کنندگان محترم و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات

همانگونه که مستحضرید بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با رویکرد ارایه توانمندی‌ شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه ‌های دانش بنیان در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا قرار بود ابتدا در تیرماه و سپس در شهریورماه سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استان‌ها و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان برگزاری آن مهیا نشد».

در ادامه آمده است: «نمایشگاه الکامپ، بزرگترین رویداد تجاری و فناوری در اقتصاد دیجیتال و در بخش‌های طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارها و صنایع الکترونیک و کامپیوتر بوده که در دوران کرونا تاثیرات این فناوری به وضوح احساس و ملاحظه شد. در حال حاضر با توجه به تغییر دولت و حضور مدیران جدید در وزارتخانه‌ها و نهادها و سازمان‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر، مشاهده‌ی پیشرفت‌های توان داخلی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و انعکاس موانع و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه، لزوم برپایی باشکوه این رویداد مهم را ضروری‌تر از هر زمان دیگری کرده است».

در این اطلاعیه تاکید شده است: «لذا در راستای برگزاری هدفمند این نمایشگاه و به درخواست فعالان این حوزه و همچنین بازخورد مثبت مشارکت کنندگان و نیز در جهت استفاده بهینه از برنامه‌های جانبی و محتوایی و انتظار بیشتر برای فراگیری واکسیناسیون، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در راستای تحقق اهداف فوق، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را به زمان دیگری موکول کرده است که متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی زمان جدید اطلاع رسانی خواهد شد».