این پتانسیل را داریم که تمامی برندهایمان را به کشورهای دیگر صادر کنیم

مدیر گروه قرارداد های هلدینگ بابک بختیاری گفت: هلدینگ بابک بختیاری این پتانسیل را دارد که با وجود تحریم ها،برند و اسم را به عنوان یه نماد تجاری صادر کند.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از دبنا، مهدی رمضانی مقدم  گفت: با توجه به روزمه قوی بابک بختیاری در این ۱۵ سال گذشته،ما توانستیم در سال ۱۳۸۵ در حوزه برندسازی و فرانچایز وارد بازار شویم با به وجود آوردن برند آیس پک، سبک خاصی از بستنی را وارد بازار کنیم که کسی تا به آن روز نکرده بود؛ آیس پک باعث شد این برند و خود بابک بختیاری رشد پیدا کند و ظرف ۶ ماه ۱۲۰ شعبه در سراسر کشور افتتاح کند.

وی در ادامه افزود :بابک بختیاری با توجه به شهرتش در زمینه آبمیوه و بستنی توانست در سال ۱۳۹۷ با آوردن یک ایده جدید در صنعت فرانچایزینگ و مطرح کردن کار هایی که پر طرفدار هستند محبوبیت لازم را در بین مردم ایجاد کند . این برند سازی باعث شد از کسب و کار های مختلف به سراغ ما بیایند و بخواهند بردندیگ برندشان را به ما بسپارند و این زمینه را ایجاد کرد که امروز ما با بیش از ۳۰ برند قرارداد ببندیم و به ما ثابت کرد بهترین روش توسعه کسب و کار که میتواند سود آن کسب کار را به صورت تساعدی بالا ببرد برند سازی و فرنچایز است .

مدیر گروه قرارداد های هلدینگ بابک بختیاری تصریح کرد: روند و شیوه همکاری با برند ها و ثبت قرار داد از صفر تا ۱۰۰ آن برعهده هلدینگ بختیاری ایست ؛از انتخاب نام،ثبت برند ،انتخاب رنگ سازمانی، طراحی لگو و برندینگ همه در مجموعه ما انجام میشود و این پتانسیل را داریم که تمامی برند هایمان را به کشور های دیگر صادر کنیم ولی چون دچار بحران هایی مثل تحریم میشویم شاید نتوانیم محصولاتمان را صادر کنیم ولی میتوانیم آن برند و اسم را به عنوان یک علامت تجاری صادر کرده و به ازای هر شعبه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار ورود ارز داشته باشیم.

انتهای پیام/