بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح روز یکم خرداد از پارک فناوری پردیس بازدید و در جلسه‌ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس پارک و برخی مدیران شرکت های دانش بنیان بر استفاده از ظرفیت این شرکت ها برای توسعه و تقویت فعالیت های این سازمان تاکید کرد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن دیدار و گفتگو با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس از بخش‌های مختلف این پارک بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

در این بازدید حسن بابایی به همراه محمدعلی شجاعی رییس سازمان امور اراضی کشور و تعدادی از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک، ضمن بازدید از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در پارک فناوری پردیس، پیرامون نحوه تعریف همکاری‌های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و ایجاد امکان بومی‌سازی اقلام مورد نیاز این سازمان بحث و تبادل‌ نظر کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه در سازمان ثبت اسناد و املاک با مدیریت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، چندین راهبرد مرتبط با شرکتهای دانش بنیان می توان احصاء کرد.

حسن بابایی افزود: در بحث هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرآیندها که ما ناگزیر به انجام آن هستیم می توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.
او تاکید کرد: به تازگی ریاست محترم قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده تمام بخش های دستگاه قضایی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

بابایی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شرح وظایف و ماموریت هایی در زمینه تهیه نقشه های کاداستری و حد نگاری دارد و با توجه به بازدیدی که از شرکت‌های پارک فناوری پردیس داشتیم امیدواریم بتوانیم در قالب یک تفاهم نامه، از ظرفیت این شرکت ها استفاده کنیم. موضوعی که می‌تواند به تسریع در موضوع نقشه برداری و عکس های دقیق به ما کمک کنند.

سورنا ستاری نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پارک فناوری پردیس گفت: به زودی شاهد گسترش تعاملات میان شرکت های دانش بنیان و این سازمان خواهیم بود و آینده بسیار درخشانی را به کمک شرکت های دانش بنیان در این حوزه رقم خواهیم زد.

بازدید از نمایشگاه محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه مشاهدات زمین (فتوگرامتری و سنجش از دور) که مرتبط با حوزه ثبت اسناد و املاک است و بازدید از شرکت فناپ از دیگر برنامه های رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پارک بود.

انتهای پیام/