بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از واحد‌های تولیدی در راستای حمایت از تولید

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به همراه دکتر مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب هیئتی از واحدهای تولیدی مختلف از جمله شرکت دانش بافت البرز بزرگترین فراوری کننده ایمپلنت های آلوگرافت در ایران و چند واحد دیگر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک مستمع مسائل و مشکلات آن‌ها شدند.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از  ایرسا آنلاین، دکتر توسلی‌زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های مدون قوه قضاییه بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان و کمک به رفع مشکلات آنهاست، گفت: عمل به شعار سال یعنی حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها میسر نمی‌شود مگر اینکه از کارآفرینان، تولید‌کنندگان و سرمایه‌گذاران مشروع حمایت شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام صورت گیرد. به همین منظور دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند به رفع مشکلات قضایی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه اراده‌های مصممی در این مجموعه تولیدی وجود دارد که نیازمند حمایت است. همین اراده‌هاست که با وجود تحریم‌ها و مضایق ناشی از آن توانسته است چرخ‌های تولید را همچنان در حال حرکت نگهدارند و ارتقاء بخشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید هر مسئولی دغدغه حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال و تولید داشته باشد؛ چرا که اکنون بزرگترین مشکل خانواده‌ها معیشت و اشتغال است و رفع این مشکل جز با چرخیدن چرخ‌های تولید در استان و رونق گرفتن اقتصاد تولیدی میسر نیست.

دکتر توسلی زاده با تأکید بر حمایت دادگستری از تولیدکنندگان و کارآفرینان خاطرنشان کرد: به قضات تاکید کرده‌ایم که در صدور آراء قضایی خود به گونه‌ای عمل کنند که هیچ واحد تولید متوقف نشود چرا که در شرایط کنونی یکی از نیاز‌های اساسی کشور، توجه به بخش تولید و سرمایه گذاری است و همانگونه که ریاست محترم قوه قضائیه تأکید داشته اند نباید به بهانه بدهکاری هیچ واحد تولیدی تعطیل شود.

انتهای پیام/