کد خبر: 708
چهارشنبه , 20 بهمن 1400 - 23:23
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر پرند

در جریان این بازدید شهردار پرند ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، دستورات لازم را به معاونین مربوطه صادر کرد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از افق تهران، در آستانه افتتاح پروژه‌های عمرانیِ مدیریت شهری پرند به مناسب چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اله یاری شهردار پرند به همراه معاونین و مدیران شهرداری از آخرین مراحل آماده‌سازی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردند.

اله‌یاری شهردار پرند در جریان این بازدید، اظهار داشت: ساختمان شهربانو به عنوان اولین مرکز اختصاصی امورِ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان گرامی شهر پرند واقع تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و خیابان البرز جنوبی یکی از پروژه های شهرداری پرند در ایام الله دهه فجر است.

وی ادامه داد: این پروژه در ۳ طبقه و مساحت ۱۱۰۰ متر مربع، طی کمتر از ۵۰ روز با تلاش شبانه روزی شهرداری پرند و با بهترین کیفیت احداث گردید که در نوع خود رکوردی بی نظیر محسوب می شود‌.

شهردار پرند تصریح کرد: نخستین پارک ترافیک شهر پرند به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در بلوار امام خمینی(ره) نیز از دیگر پروژه های مهم مدیریت شهری در ایام الله دهه فجر است که با هدف آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد فضایی شاد، مفرح و ایمن برای کودکان و نوجوانان در کمتر از یک ماه احداث شد.

این مدیر سابق شهرداری تهران افزود: تجهیز و بهره‌برداری از اولین مرکز تخصصی آموزشِ مهارت های رفتاری کودکان و نوجوانان با عنوان “رویش” از دیگر پروژه های شهرداری پرند به شمار می رود که با رویکرد “پرند، شهر خانواده محور” در کمتر از یک ماه آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز پرند گردید.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات استاندارد و ارتقای سطح آمادگی در برابر آتش سوزی و خدمات ایمنی، چهارمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند، در شهرک مهستان فاز ۶ طی کمترین زمان ممکن تجهیز و آماده بهره برداری شد.

اله‌یاری اذعان کرد: مدیریت شهری پرند طی سه ماه اخیر با رویکرد توسعه متوازن و همه جانبه، توزیع عادلانه امکانات و خدمات در همه فازها، ایجاد هویت بخشی و در نظر گرفتن نیاز های اساسی شهروندان، اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده است که به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شهر پرند افتتاح و به بهره برداری می رسند.

شهردار پرند در پایان یادآور شد: احداث پروژه‌های متعدد دیگری همچون بازارهای میوه و تره‌بار، پارک مدیریت بحران، گرمخانه، زمین های چمن مصنوعی و … در فاز های ۳ تا ۶ با جدیت در دستور کار شهرداری و شورای پرند قرار دارد تا کلیه شهروندان گرامی پرند از خدمات مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/