برپایی غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران در برج میلاد

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با برپایی غرفه‌ای در برج میلاد، آخرین دستاوردها، پروژه‌ها و خدمات خود را به نخبگان و پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه‌های مطرح تهران در کنکور ۱۴۰۰، معرفی می‌کند.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در آستانه‌ی روز دانشجو، شهردار تهران امروز پانزدهم آذرماه با نخبگان و پذیرفته‌شدگان برتر  کنکور ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های مطرح تهران، دیدار می‌کند و سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در حاشیه این برنامه، غرفه‌ای در برج میلاد برپا کرده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران با برپایی غرفه در این برنامه تلاش می‌کند در جهت آشنایی این نخبگان با مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان، دستاوردهای مرکز آمار و رصد شهری تهران، سایت داده‌نما، مرکز تهران هوشمند و سامانه و اپِ تهران من را به مدعوین ارائه کند.
گفتنی است با حضور کارشناسان در غرفه سازمان فاوا در برج میلاد، اکوسیستم برخط خدمات شهروندی، داشبوردهای  مدیریتی و سامانه‌های جدید مرکز آمار و رصد شهری و سایت داده‌نما به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
همچنین نخبگان و پذیرفته‌شدگان برتر کنکور ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های مطرح تهران، فرصت دارند در بازدید از غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با سامانه «باهم» آشنا شده و در جریان روند ثبت، ارزیابی و هدایت طرح‌های نوآورانه قرار گیرند.
غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران در حاشیه نشست شهردار تهران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در برج میلاد برپا است.