برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی کتاب جنایت علیه محیط زیست

این مسابقه که به همت انجمن #دوستداران_طبیعت_رامهرمز طبیعت، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز و مشارکت رسانه اجتماعی دکتر رادمنش و گروه مردمی قرار سبز در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۰ شروع شد بعد از دو ماه تلاش و پیگیری این انجمن و اداره ارشاد در تاریخ ۲۹ دی ماه به پایان رسید.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از گیل فام، این شکل برگزار شد و از شرکت کنندگان خواسته شد که کتاب را خوانده و در تاریخ معین شده نقد و پیشنهادات خود را به صورت نامه به مجموعه برسانند.بعد از بین نامه های رسیده تعدادی به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در روز اختتامیه با اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی از این عزیزان تقدیر شد.
این مسابقه در زندان رامهرمز نیز برگزار شد.

در روز اختتامیه با توجه به مصادف شدن با روز هوای پاک به نام #دکتر_رادمنش نهالی توسط انجمن تهیه و در محوطه اداره ارشاد شهرستان کاشته شد.همچنین به پاس قدردانی از زحمات و حمایت مالی ایشان از برنامه به رسم یادبود لوح سپاس، تندیسی از پرنده دُراج(گونه بومی و در خطر) و کیسه پارچه ای با نشان دُراج تقدیمشان شد.

در ادامه نیز از:
جناب آقای فرشاد نژاد کریمی دبیر رسانه اجتماعی دکتر رادمنش
جناب آقای غلامرضا رحیمی ریاست زندان رامهرمز
جناب آقای علی شریعتی نیا مسئول امور فرهنگی زندان
اداره ارشاد شهرستان رامهرمز
سرکار خانم لیلا مرادیان مسئول دبیرخانه پایتخت کتاب اداره ارشاد رامهرمز
حسن اجتماعی مسئول رسانه مردمی قرار سبز
بابت همکاری و زحمات شان در اجرای برنامه با اهدا لوح سپاس و کیسه پارچه ای با نشان دُراج تقدیر شد.

شایان ذکر است انجمن دوستداران طبیعت رامهرمز یکی از سمن های فعال محیط زیستی منطقه بوده که به از سال ۹۵ به صورت غیر رسمی آغاز به کار نموده و سال ۹۷ مراحل ثبت را به پایان رسانده است.

این انجمن اساس کار خود را  بر پایه اموزش ،فرهنگ سازی،مطالبه گری گذاشته و هدف اصلی از فعالیت خیرخواهانه خود را  ارتقاء فرهنگ محیط زیستی اعلام نمود.

انتهای پیام/