برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران + گزارش تصویری

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی در سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تقدیر از فلاح مبارکه مدیرعامل پیشین شرکت حکم انتصاب مجتبی حمیدیان را به عنوان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به وی اهدا نمود.

عامریان در سخنانی در این مراسم با اشاره به سالگرد عملیات کربلای چهار یاد و خاطره فداکاری های همه شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و شرکت سنگ آهن مرکزی را شرکتی بسیار مهم و بااهمیت عنوان کرد و گفت: وظیفه همه ماست تا با همدلی و تلاش، این شرکت را به جایگاهی برسانیم که منافع آن به کشور، صاحبان سهام صندوق و مردم بافق برسد.

وی افزود: به رغم همه تلاش هایی که تا کنون صورت گرفته، شرکت سنگ آهن مرکزی وضعیت مطلوبی ندارد و باید طرح های توسعه ای و اقدامات اساسی در آن اجرا شود؛ لازمه تحقق این هدف، تحول است و برای این تحول همه باید پای کار باشند. ما در این راستا به حواشی توجهی نداریم و آماده هزینه کردن هستیم.

عامریان با بیان اینکه شاید منافع عده ای در غبار آلود نمودن فضا باشد گفت: وظیفه ما روشنگری است. ما برای دفاع از منافع صندوق و شرکت سنگ آهن باید تصمیمات سخت بگیریم. من امانت‌دار سرمایه بازنشستگان هستم و باید مدیری انتخاب می کردم که بتواند شرکت سنگ آهن را در همه ابعاد شکوفا نماید.

وی، حمیدیان را مدیری جوان، نخبه، جهادی و متخصص خواند و با اشاره به سوابق علمی و دانشگاهی و اجرایی حمیدیان گفت: شخص وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از این انتصاب حمایت نمودند.

عامریان گفت: از سرپرست جدید شرکت انتظار دارم در خصوص مقابله با فساد، بستن راه‌های ایجاد فساد، عدالت محوری، حمایت از حقوق کارگران و رشد و توسعه شرکت گام های اساسی بردارد و امیدوارم با همکاری و تعامل دو سویه میان شرکت و مسولان و مردم عزیز بافق این اهداف محقق شود. ایشان از همین خطه هستند و قطعا با دلسوزی و پیگیری ویژه به دنبال حل مشکلات شرکت خواهند بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی بدهی های سنگینی دارد و این بدهی ها باید پرداخت شود. باید سرمایه گذاری های جدیدی ایجاد شده و فرهنگ تعامل با سرمایه گذار تقویت گردد. باید با همدلی به گونه ای کار کنیم که احساس کنیم همه برنده هستیم. در صورتی موفق هستیم که منافع بافق، شرکت و بازنشستگان به صورت توأمان تامین گردد.

وی با تقدیر از همراهی و تعامل استاندار و مقامات استان، نماینده بافق و فرماندار و شورای شهر گفت: امیدوارم با برنامه های تحول آفرین سرپرست جدید شرکت شاهد شکوفایی آن باشیم.

حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی نیز در سخنانی گفت: شرکت سنگ آهن ظرفیت های فراوانی دارد که این ظرفیت ها باید با کمک همه مسولان و مردم شریف بافق فعال شود. بافق زادگاه من است و برای موفقیت شرکت همه توان خود را به کار می گیرم.

وی با تقدیر از زحمات فلاح و سایر مدیران پیشین شرکت نقش نیروهای فنی و کارگری را در تحقق اهداف مورد نظر مهم دانست و گفت: امیدواریم با همدلی همه عزیزان و با برنامه ریزی و هماهنگی، این شرکت را چند پله بالاتر ببریم.

فلاح مبارکه مدیرعامل پیشین نیز با ارایه گزارشی از عملکرد شرکت در دوران مدیریت خود برای حمیدیان آرزوی توفیق نمود.

همچنین صباغیان نماینده بافق، طلایی مقدم فرماندار بافق، عظیمی معاون اقتصادی استاندار و همچنین نماینده بازنشستگان شرکت در سخنان جداگانه ای با تقدیر از مدیر عامل پیشین برای سرپرست شرکت آرزوی توفیق نمودند.

8
9
10
11
5
6
7