کد خبر: 2053
شنبه , 30 دی 1402 - 12:06
بچه‌ها ولاگ بسازید جایزه بگیرید!

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم آغاز شد.

جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و تشویق بیشتر دانش‌آموزان به درس خواندن تا ۱۵ اسفندماه پذیرای آثار شرکت‌کنندگان است.

بر این اساس دانش‌‎آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه در قالب اسکول ولاگ (ویدیو درس خواندن)، از خود فیلم گرفته و با انتشار آن در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانی (  https://www.aparat.com/vlog1402) در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز ویژه این رویداد شوند.

بعد از آن بر اساس رأی داوران به برترین ولاگ سال ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد، همچنین به بهترین اجرا و خلاقانه‌ترین ولاگ هم در هر بخش ۵ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از آپلود ویدیوها، با ارسال لینک آن به بقیه دوستان خود، در بخش آراء مردمی هم حاضر شوند و شانس‌شان را برای دریافت جایزه ۲۰ میلیون تومانی نفر اول رأی مردمی هم بیازمایند.

حضور خود فرد در ویدیو به همراه اجرای خوب و خلاق، داشتن سناریو و داستان در ویدیوها، کادربندی درست، کیفیت بالای ضبط صدا و تدوین با سلیقه و همچنین کیفیت ۱۰۸۰ ویدیو و طراحی کاور مناسب از ملاک‌هایی هستند که در داوری‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب های خبر