تعریف ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه و شناسایی ۴۵۰ تقاضا در حوزه صنعت پتروشیمی

صفاری‌نیا گفت: طی یکسال گذشته ۴۵۰ تقاضا در حوزه فناوری صنعت پتروشیمی داشته‌ایم که احصا و شناسایی شدند و ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه تعریف شده است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در حاشیه مراسم رونمایی از دو محصول پارک در حوزه صنعت پتروشیمی گفت: پارک پردیس و شرکت‌های دانش بنیان، ظرفیت خوبی جهت همکاری با صنعت پتروشیمی کشور را دارند. یکی از ساختارهای پارک فناوری پردیس شبکه فن‌بازار ملی ایران است که هدف آن استفاده از ظرفیت‌ها و فراهم کردن شرایط مناسب بازار برای صنایع کشور در جهت شناسایی نیازها و رفع آن با توانمندی و قابلیت‌های شرکت‌های‌ دانش بنیان می‌باشد.

وی با اشاره به احصا نیازهای صنعت پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش بنیان طی یکسال گذشته اعلام کرد: پیش‌تر تفاهم‌نامه‌ای با پتروشیمی منعقد شد که اولین ثمرات آن در قالب رونمایی از دو محصول جدید با حضور معاون وزیر ارائه شد.

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان ظرفیت خوب این مجموعه در حوزه صنعت پتروشیمی افزود: همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی می‌تواند بازدهی در این سیستم را بالاتر برده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

صفاری‌نیا در پایان اعلام کرد: پارک فناوری پردیس خود را موظف به پیگیری فعالیت شرکت‌های عضو در تولید محصولات و همکاری با صنعت پتروشیمی توسط فن بازار دانسته و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/