کد خبر: 719
پنجشنبه , 21 بهمن 1400 - 16:02
توانمندی مهمترین ملاک انتخابات است

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان گفت: تا زمانی که رئیس اتحادیه توانمندی لازم را جهت اداره صنف خود دارد دلیلی برای جایگزینی نیست.

به گزارش بانگ اقتصاد، داود عبدالهی فرد در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت:به عقیده‌ی من چنین قانونی درست نیست. یک رئیس اتحادیه میتواند با استفاده از تجربیاتش به مردم خدمت کند و تا زمانی که از جانب صنف و مردم مورد تایید قرار میگیرد در سمت خود باقی بماند. اگر مبنای انتخابات را رای اعضا قرار دهیم هیچ نیازی به جایگزینی یک سری از روسا نیست.

وی در ادامه افزود:اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی بعد از گذشت چندین دوره تازه روند کار و شیوه خدمات رسانی را یاد میگیرند و پس از کسب تجربه کافی و شناخت نیرو های خود زمینه لازم برای ریاست را پیدا میکنند؛ پس دلیلی برای حذف افراد پیشکسوت و با تجربه اصناف نیست؛ من مانع ورود نیروی جدید نیستم اگر حس شود نیرو جوان قابلیت انجام وظایف اصناف را دارند قطعا در انتخابات رای می اورد.

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان تصریح کرد: طرح ادغام اتحادیه ها باید به خوبی کارشناسی شود و با انجام تحقیقات لازم شرایط را برای ادغام فراهم کرد. قطعا قرار گیری یک سری از اتحادیه ها در کنار هم طرح بسیاری خوبی است و باعث میشود اتحادیه ها رسته بندی شوند و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب های خبر