تور بازدید از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

تور بازدید از پارک فناوری پردیس همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2021 در روزهای 28 الی 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی اینوتکس، این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.


هدف از این رویداد، تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفتگو و شبکه سازی بین بازیگران اصلی این زیست بوم است.


تور بازدید ار پارک فناوری پردیس شامل «گشت شهری در پارک»، «بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ»، «بازدید از فضای داخلی و آشنایی با محصولات برخی شرکت‌های مستقر» و «بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه» می شود.


شرکت‌های منتخب جهت بازدید در حوزه‌های علوم زیستی، تجهیزات پزشکی، مکانیک پیشرفته، مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال می‌باشند.


لازم به ذکر است، تور بازدید از پارک فناوری پردیس، سه‌شنبه الی جمعه (28 الی 31 اردیبهشت ماه) در بازه‌های زمانیِ ۱۱ تا ۱۳- ۱۴ تا ۱۶- ۱۶ تا ۱۸ انجام می‌شود.


علاقه‌مندان می توانند با مراجعه حضوری به غرفه تور بازدید در ۱۵ دقیقه پیش از شروع هر سانس، از آن به صورت رایگان و تنها با تهیه بلیط نمایشگاه استفاده کنند. همچنین علاقه‌مندان می توانند جهت هماهنگی‌های احتمالی با آقای جلوه با شماره ۰۹۱۰۶۵۸۰۳۱۴ تماس حاصل نمایند.