جایگاه ویژه‌ جمهوری اسلامی در میان ملت‌های آزاده جهان

شهردار پرند بیان کرد: انقلاب شکوهمند ایران الهام بخش تمام آزادیخواهان عالم است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ملت‌های آزاده جهان جایگاه ویژه‌ای داشته و الگویی برای مبارزه و مقاومت در برابر مستکبرین است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از  افق تهران، اله یاری شهردار پرند و آقای کسمرادی رئیس شورای اسلامی شهر پرند طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز چهل و سومین پیروزی شکومند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

دهه مبارک فجر و بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزی بزرگ و شکوهمند در تاریخ ایران اسلامی است و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت شریف، مومن و آزاده ایران در مسیر رهایی از ظلم و ستم و دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است.

انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت ها و پایمردی های غیور مردان و زنانی است که برای رسیدن به آرمان های خود و رهایی از استبداد و ظلم و ستم، در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده ستم شاهی را با هدایت های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) به بیرون راندند.

انقلاب شکوهمند ایران به رهبری مجاهد کبیر حضرت امام خمینی (ره)، الگویی عملی و الهام بخش تمام آزادیخواهان عالم است و امروز شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ملت‌های آزاده جهان جایگاه ویژه‌ای داشته و الگویی برای مبارزه و مقاومت در برابر مستکبرین است.

مدیریت شهری پرند، چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و عزیز پرند تبریک گفته و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/