حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری، سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و سومین نمایشگاه تستا در جمع بازیگران مطرح زیست بوم فناوری و نوآوری حاضر می‌شود.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از تاریخ ۲۳ آذرماه جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و سازمان فاوا به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در این رویداد، بستر ارتباط با متخصصان و فعالان این عرصه را برای طرح نیاز‌های فناورانه شهری و دریافت نظرات متخصصان، فراهم می‌کند.


 این نمایشگاه هر ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در هفته پژوهش و فناورى با هدف ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود و نقش موثری در تحکیم و سیستمی کردن روابط بین کنشگران و در نهایت تجاری‌سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی، بر عهده دارد.


گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، فرصت مناسبی برای مذاکره و تعامل با هدف ارایه نیازهای فناورانه شهرداری تهران است و به عنوان یکی از ابزارهای مهم و دارای اثربخشی بالا برای برقراری ارتباط و تعامل بین پارک‌های علم و فناوری، مراکز علمی و دانشگاهی، پژوهشگاه‌ها و مراکز فناوری سراسر کشور شناخته می‌شود.


بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و سومین نمایشگاه تستا از ۲۳ الی ۲۶ آذرماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ برگزار می‌شود و سازمان فاوای شهرداری تهران در کنار شرکت‌ها و نهادهای مهم دولتی در غرفه شماره ۴ واقع در سالن شماره ۷ حضور دارد.