حضور فعال شرکت‌های رمزارز در نمایشگاه الکامپ 1400

در بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ، شرکت‌های مدیریت دارایی دیجیتالی برای اولین‌بار به صورت مسنجم و گسترده به معرفی حضوری و مستقیم خود می‌پردازند.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، نمایشگاه الکامپ درحالی در اواخر بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود که سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران صنعت رمزارز کشور، صرافی‌های دیجیتال و شرکت‌های بلاکچین برای معرفی فرصت‌های جدید کسب‌وکار در فضای دیجیتالی و تعامل رو در روی خود با مخاطبان، حضور فعالی در این نمایشگاه خواهند داشت.

در همین راستا ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ تلاش کرده است تا با ایجاد فضای مناسب در قالب بخش‌های نمایشگاهی، سخنرانی و سایر ابزارها برای شرکت‌های فعال درحوزه‌ی ارزهای دیجیتال، توانایی‌های فعالان این عرصه را به نمایش درآورد؛ موضوعی که با استقبال قابل توجه این شرکت‌ها روبه‌رو شده است.

در بیست و ششمین دوره‌‎ی نمایشگاه الکامپ، برای اولین‌بار است که شرکت‌های مدیریت دارایی دیجیتال به صورت مسنجم و گسترده به معرفی حضوری و مستقیم خود می‌پردازند.

الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد «اقتصاد دیجیتال برای آینده‌ی بهتر» در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانیwww.Iran-elecomp.com مراجعه کنند.