حضور مدیر انجمن بانوان رسانه‌ای کشور در یزد/ رسبان الگویی برای جهان اسلام خواهد شد

«شهره ماهی صفت» مدیر انجمن بانوان رسانه‌ای کشور (رسبان) به همراه دکتر «حاتمی» رییس دانشگاه و مشاور عالی آموزش کشور در انجمن بانوان رسانه ای رسبان و خانم «حضرتی» در اولین سفر استانی خود با بانوان رسانه و خبرنگار یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

بانگ اقتصاد، ماهی صفت در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هدف از ایجاد این تشکل، مهارت آموزی بانوان رسانه‌ای است، زیرا این بانوان آگاهی و تحصیلات لازم را داشته و می بایست مهارت‌های خود را ارتقا بخشند.

او افزود: همچنین رسیدگی به مشکلات بانوان رسانه‌ای مانند تامین امنیت شغلی، اخلاقی و هدفمند کردن فعالیت‌های آن‌ها و نیز اخذ مجوز برای این تشکل از دیگر اهداف در دستور کار است.

ماهی صفت با اشاره به اینکه تا کنون گردهمایی بانوان رسانه‌ای ۲۶ استان کشور با موفقیت انجام شده است ادامه داد: در تلاش هستیم تا این تشکل الگویی برای جهان اسلام باشد و به دور از جناح بندی سیاسی در حوزه‌های مدنی فعالیت کرده و در زمینه توانمند کردن بانوان رسانه‌ای از لحاظ روحی، جسمی، خانوادگی و ... گام بردارد.

مدیر انجمن بانوان رسانه‌ای کشور ارتقای سطح مشارکت بانوان رسانه‌ای را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: بانوان رسانه‌ای در دوران کرونا مانند شرایط جنگ فعالیت کرده و خوش درخشیدند و افزایش مشارکت آن‌ها در جامعه از دیگر اهداف این تشکل است.

او افزود: همچنین ارائه خدمات رایگان از جمله آموزش به صورت مجازی و حضوری و استعداد یابی بانوان در حوزه مسابقات ورزشی وتشکیل اولین تیم‌های ورزشی بانوان رسانه‌ای و برگزاری دوره‌هایی به منظور بهبود کیفیت زندگی بانوان از دیگر اهداف در دستور کار است.

ماهی صفت در پایان اظهار کرد: بانوان رسانه‌ای فرهیخته‌ترین قشر جامعه هستند، زیرا در کنار تلاش برای یادگیری، آگاهی بخش نیز هستند و ما نیز در تلاش هستیم تا این بانوان مانند یک چتر در کنار هم بوده و با همدلی در مسیر ارتقای یکدیگر گام بردارند.

به گزارش پارس فارس، در پایان این دیدار احکام کمیته های کارگروه استان یزد اهدا و از خبرنگاران تجلیل شد.