رفع نواقص روشنایی در ورودی شهر پرند/ نهضت آسفالت در پرند آغاز شد

شهردار پرند روز گذشته (18بهمن) از وضعیت روشنایی ورودی شهر تا میدان بصیرت و عملیات آسفالت و لکه گیری معابر بازدید و دستوراتی را اعلام کرد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از افق تهران، هم زمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهردار پرند در یک اقدام جهادی تقویت و توسعه زیرساخت‌های این شهر را در دستور کار خود قرار داده که در این گزارش به اهم این فعالیت‌ها می‌پردازیم.

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند طی بازید میدانی در روز گذشته (۱۸بهمن) با تاکید بر رویکرد تعاملی مدیریت شهری با سایر ادارات جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری را موظف به رفع نواقص روشنایی در ورودی این شهر، کرد.

شهرداری پرند ضمن برطرف کردن نواقص روشنایی از ورودی شهر تا میدان بصیرت، با بُرش و کوتاه نمودن تعداد ۱۳ عدد تیر چراغ برق در ورودی شهر که تا پیش از این به دلیل ارتفاع زیاد و خطر برق گرفتگیِ فشار قوی، سال‌ها امکان تعمیر را نداشتند، اقدامات لازم را صورت داد.

اله‌یاری در خصوص رفع مشکل تاریکی و ارتقای سطح روشنایی در معابر و خیابان های تحت مدیریت شهرداری که طبق قانون بر عهده اداره برق می‌باشد، همکاری و تعامل با این اداره را در دستور کار قرار داده است و فعالیت های گسترده‌ای را برای رفاه و جلب رضایت شهروندان در دست اجرا دارد.

آسفالت نو در کف خیابان‌های پرند

همچنین شهردار به همراه معاون و کارشناسان عمرانی خود از روند آسفالت معابر این شهر بازدید و بر اجرای صحیح و دقیق این پروژه تاکیدکرد: آسفالت خیابان‌ها و محله‌ها به طور مستقیم با زندگی شهروندان مرتبط بوده و از دغدغه‌های مهم آنها به شمار می رود که بهسازی، ترمیم و آسفالت معابر از برنامه‌های مهم و اولویت‌های مدیریت شهری است که تا پایان سال در بخش وسیعی از مناطق تحت مدیریت شهرداری به اجرا می رسد.

گفتنی است، عملیات لکه گیری و آسفالت معابر هم اکنون در فاز ۲ با نظارت معاونت عمران در حال اجرا بوده و در کلیه فاز های تحت مدیریت شهرداری اجرا می شود.

انتهای پیام/