رویداد بزرگ کارآفرینان و پیشتازان نوآوری کشور

ششمین رویداد یلدا سامیت، یکم تا سوم دی ماه امسال با شعار «یلدای ققنوس‌ها» با حضور کارآفرینان، بنیانگذاران کسب و کارهای نوآور، مدیران شرکت‌های سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها و مدیران و کارشناسان ارشد نهادهای دولتی مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی توسط هفته‌نامه شنبه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ طی پنج سال گذشته برگزاری این رویداد، بنیانگذاران بزرگترین شرکتهای استارتاپی کشور مانند دیجیکالا، اسنپ، تپسی، کافه بازار، علی‌بابا، آپارات، شیپور و… سخنرانی داشته و در پنلهای تخصصی آن حضور داشته اند.

حضور نهادهای دولتی در یلدا سامیت ششم

همچنین از نهادهای دولتی افرادی چون معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی داشته اند.

حضورمدیرعامل فرابورس، رییس اتاق بازرگانی تهران و مدیران بزرگترین شرکتهای سرمایه گذاری نیز به نمایندگی از بخش نهادهای مالی و اقتصادی کشور در این رویداد سبب تعامل اثربخشی میان آنها و کارآفرینان استارتاپی شده است.

یلدای کارآفرینی ایران امسال با شعار «یلدای ققنوس‌ها» پیام آور امید، پشتکار و موفقیت برای کارآفرینان و جوانان پرتلاش کشورمان است که تسلیم شرایط سخت نمی شوند و مسیر خود را به سمت رشد و شکوفایی هموار می سازند.

رویداد یلدا سامیت سال ۱۳۹۷ با شعار«این زمستان سرد نیست»، یلدای سال ۱۳۹۸ با شعارهای  یک دقیقه بیشتر و  مبارز مثل ما  و یلدای سال گذشته با شعار چراغها را ما روشن می کنیم برگزار شدند.

به گزارش شنبه پرس، علاقه مندان می توانند از طریق آدرس رویداد یلدا سامیت، اقدام به ثبت نام کرده و در یلدای کارآفرینی ایران ۱۴۰۰ شرکت کنند.