رویداد «نکستیشن» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه با موضوع انقلاب صنعتی چهارم برگزار می شود.

به گزارش بانگ اقتصاد، در این برنامه که به ‌عنوان یکی از بخش‌های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری ایران «اینوتکس 2022» برگزار می‌شود، به بررسی جریان انقلاب صنعتی چهارم و تحولی که فناوری‌های آن بر زندگی ما دارند، پرداخته خواهد شد.

در رویداد 3 ‌روزه ایستگاه آینده که برای دومین سال در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود، حدود 40 متخصص در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی، آینده متأثر از فناوری‌های جدید را بررسی خواهند کرد.

گسترش فناوری‌های دیجیتال، بازسازى جهان فیزیکى با فناوری‌های نو، تغییرات فناورانه در بدن و ذهن انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط‌زیست، محورهایی است که در قالب سخنرانی و پنل توسط کارشناسان و آینده‌پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد. همچنین نمایش فیلم‌های مستند با موضوعات اشاره شده نیز در برنامه‌های این رویداد قرار دارد.

علاقمندان می توانند عناوین سخنرانی‌ها، گفتگوها و همچنین اسامی مهمانان دوره‌ گذشته و همچنین این دوره از نکستیشن را در اینستاگرام این رویداد به آدرس inotex_nexttation@ مشاهده کنند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲)‌ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» از ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/