کد خبر: 431
چهارشنبه , 03 آذر 1400 - 20:58
رییس جدید سازمان فرهنگ اسلامی معرفی شد

حجت‌الاسلام ایمانی پور رییس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مراسم معرفه خود که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: دیپلماسی فرهنگی، تراز چهل واره دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از ارتباط امروز،  مراسم معرفی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از ضمن تقدیر از خدمات هشت ساله ابوذر ابراهیمی ‌ترکمان، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد مهدی ایمانی‌پور با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معرفی شد.

از پیشینه اجرایی و مدیریتی ایمانی پور می توان به قائم مقام و دبیر شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مدیرکل فرهنگی “اروپا و آمریکا” در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و آلمان، معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبری با ارزوی موفقیت برای رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از زحمات مهدی ابراهیمی‌ ترکمان در دوران مسئولیت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشکر کرد. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از خدمات مهدی ابراهیمی ترکمان، گفت: ایمانی پور گزینه بنده از داخل سازمان است و شورای عالی هم به این انتخاب، اعتماد کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم حجت‌الاسلام محمود محمدی‌عراقی، سید مهدی مصطفوی، محمدباقر خرمشاد رؤسای قبلی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز حضور داشتند.