کد خبر: 272
دوشنبه , 17 خرداد 1400 - 22:27
زمان انتخاب اصلح ترین فرد رسیده است

مسئول ستاد بانوان حامیان رئیسی گفت: شعار حامیان رئیسی این است که هر اتفاقی زمان خاص خود را دارد، زمان انتخاب اصلح ترین فرد رسیده است.

بانگ اقتصاد، فریبا مراد زاده مسئول ستاد بانوان حامیان رئیسی در استان تهران گفت: چون آقای رئیسی را همسنگر سردار سلیمانی می دیدم تصمیم گرفتم برایشان فعالیت کنم او الگویی برای همه است.

وی افزود: در دوره های قبل هم  از آقای رئیسی حمایت کردم چون می دیدم با وجود ارزش‌های اخلاقی بالایی که داشتند چگونه در مقابل تهمتها ایستادگی  واخلاق اسلامی را رعایت می کرد.

مسئول ستاد بانوان حامی رئیسی در ادامه گفت: وقتی آقای رئیسی را می بینم یاد شهید همت می افتم که می گفت :" هر گاه راه را گم کردی ببین دشمن کدام سمت را هدف قرار می دهد همان سمت خودی است" .

مراد زاده با بیان اینکه شرکت در انتخابات پتانسیل روحی وروانی می خواهد خاطر نشان کرد: کسی که از لحاظ روحی وروانی  سالم وسلامت است باید در انتخابات شرکت کند واین پتانسیل در آقای رئیسی بسیار مشهود است.

وی با اشاره به ستاد حامیان رئیسی در سراسر کشور توضیح داد: از ستاد های کاندیداهای دیگر در سراسر کشور با ما تماس گرفتند که حمایتشان کنیم اما انتخاب ما آقای رئیسی بود. در حال حاضر در کل ایران حدود صد خورده ای ستاد با سازماندهی عالی برای حمایت از رئیسی فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است که فریبا مراد زاده مسئول ستاد بانوان حامیان رئیسی  تا کنون کتاب ومقالات متعددی را منتشر کرده است از جمله کتاب های او می توان به جوانه ی رویای یک زن، کوچینگ درمانگری، درمان افسردگی واضطراب، کوه بانو اشاره کرد وکتاب شاه کلاه نمدی هم برای چاپ آماده دارد.