سیزدهمین رویداد فیناپ با موضوع احراز هویت دیجیتال برگزار می‌شود

سیزدهمین #رویداد #فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع #احراز_هویت_دیجیتال با حضور صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه، پنجشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود.


چرا احرازهویت دیجیتال


بحران کرونا در دنیا و در ایران منجر به استقبال مردم از خدمات غیرحضوری شده و در حال حاضر شرکت‌هایی در این فضا توانسته‌اند فعالیت خود را توسعه دهند که با ایجاد زیرساخت‌های لازم خدمات غیرحضوری متنوعی همراه با ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه دهند. حوزه‌هایی مانند بورس در استفاده از این تکنولوژی فعال‌تر عمل کرده و بعضی حوزه‌ها نیز هنوز اقدامی برای احرازهویت دیجیتال مشتریان خود انجام نداده‌اند.

این فضا فرصت مناسبی را برای شبکه مالی و بانکی کشور به وجود آورده تا با تقویت زیرساخت‌های خود بتوانند خدمات متنوع‌تری را به‌ صورت غیرحضوری به مشتریان عرضه کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع، دومین رویداد فیناپ آنلاین برای قانون‌گذاران، صاحب‌نظران و متخصصان فعال در حوزۀ احرازهویت دیجیتال مجالی فراهم کرده است تا دانش، نقطه نظرات و اخبار جدید این حوزه را با بینندگان به اشتراک بگذارند.

سخنران‌های این رویداد

در این رویداد محمدباقر اثنی عشری «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» رضا باقری اصل     «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» و سعید احمدی پویا «مدیر کمیته تدوین سند احرازهویت دیجیتال» اطلاعاتی از روند تدوین سند احرازهویت دیجیتال را اعلام خواهند کرد. محسن سعیدی «مدیر مرکز فین‌تک انصار» که میزبان این رویداد هستند از فراگیری مالی خواهد گفت. امید ترابی «معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن» علی رسولی زاده «مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت» صادق عبادالهی «مدیرعامل اپی اکو» علیرضا سفیدپور «معاون توسعه کسب‌وکار اعتباری دیجی‌پی» و ماکان سپهری فر «مدیر فنی دپارتمان دیجیتال بانک خاورمیانه» سخنران‌هایی هستند که هرکدام از منظر دانش و تجربۀ خود درخصوص احرازهویت آنلاین مشتریان ارائه‌ای جذاب خواهند داشت.

در بخش فیناپ پلاس، امیر مستکین «سردبیر دیجیاتو» با محمد خلج قاسم‌آبادی «مدیرعامل اسنپ» گفت‌وگویی متفاوت با عنوان «اسنپ در کدام مسیر می‌راند» خواهد داشت.

در پایان نیز یک پنل گفت‌وگو با موضوع «احرازهویت دیجیتال در نهادهای مالی کشور» با حضور مرتضی اکبری «مدیرعامل بانک مهرایران» علیرضا ماهیار «معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات» محمد مظاهری «مدیرعامل شرکت توسن تکنو» محمد گرکانی‌نژاد «متخصص پرداخت و بانکداری الکترونیک» برگزار خواهد شد که عماد ایرانی «مدیر شبکه شاتوت» این پنل را مدیریت خواهدکرد.

گفتنی است؛ رویداد فیناپ نخستین رویداد تخصصی در حوزه فین‌تک است که از سال ۹۶ آغاز به‌کار کرده و با بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، استارتاپ‌های فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی به رسانه‌ای برای متخصصان و کسب‌وکارهای حوزۀ فین‌تک بدل شد.

ثبت‌نام و تماشای رویداد

مخاطبان رویداد فیناپ برای حمایت از رویداد و پیش‌خرید محتوای آن می‌توانند از طریق لینک http://bit.ly/finupkyc اقدام کنند.

این رویداد از آپارات به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ Finupevent برای تماشاگران ممکن است.