«علی بابا» نماینده‌ رسمی فیفا برای فروش تور جام جهانی در ایران شد

شرکت «سفرهای علی‌بابا» نماینده‌ی رسمی فیفا در ایران برای عرضه‌ی پکیج‌های تماشای بازی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شد. این پکیج‌ها برای سه بازی ایران با قیمت تقریبی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شهر دوحه عرضه می‌شوند.

به گزارش بانگ اقتصاد، آرش خسرویان مدیر بازاریابی این شرکت درباره‌ی تصمیم علی‌بابا برای نمایندگی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: «در سال‌های قبل در ایران پکیج‌هایی تهیه می‌شد اما متوجه شدیم که تجربه‌ی شایسته‌ای در این زمینه در ایران وجود ندارد، بنابراین با فیفا وارد مذاکره شدیم و توانستیم نمایندگی را بگیریم.» بخشی از فروش بلیت‌های مسابقات جام جهانی ازطریق نمایندگانی که فیفا تعیین می‌کند انجام می‌شود و امسال در ایران علی‌بابا مسئول فروش این بخش از بلیت‌ها است: «ما موظفیم پکیج‌های تماشای بازی را با همان قیمت اصلی فیفا عرضه کنیم اما پکیج اقامت و پرواز هم در کنار آن عرضه می‌کنیم.»

از زمانی که کشور قطر میزبان این بازی‌ها شد بحث کمبود ظرفیت اقامتی در شهر کوچک دوحه مطرح بود. این محدودیت همچنین هزینه‌ی اقامت را در این شهر بالا برده است: «فیفا قسمتی از ظرفیت اقامت را به نمایندگی‌ها می‌دهد و ما هر امکاناتی که فیفا بدهد برای ایرانی‌ها فراهم می‌کنیم. به غیر از آن هر چیزی که دراختیار همه‌ی دنیا است اگر ایرانی‌ها بخواهند و با ما تماس بگیرند هم در اختیارشان قرار می‌دهیم.»

علی‌بابا یک تیم عملیات ۶۰ نفره را برای بخش پشتیبانی آموزش داده تا آماده پاسخ به سؤالات مشتریان باشند. خط اختصاصی جدا و امکان تماس در قطر هم فراهم شده است. علاقه‌مندان به شرکت در جام جهانی از همین امروز می‌توانند پکیج‌های تماشای بازی را از سایت علی‌بابا خریداری کنند. امکان فروش بلیط‌ها غیر از بازی‌های ایران، تا آخرین بازی فراهم است.

مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی‌بابا، به مشتریان اعلام کرد که اگر متقاضی هستند هرچه زودتر پکیج مورد نظرشان را خریداری کنند. او جام جهانی را برای این شرکت چالش مهمی دانست و گفت تجربه‌ی خوب، متناسب کردن انتظارات با خدمات است: «شرکت در جام جهانی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است و تماشای بازی فقط بخشی از این تجربه محسوب می‌شود؛ اما برای شرکت علی‌بابا نمایندگی این برنامه چالش بزرگی است که ما خودمان را برای آن آماده کرده‌ایم.» به گفته‌ی او مشتریان در مورد اقامت در شهر دوحه در دوران جام جهانی باید حتماً به شرایط این شهر و محدودیت امکانات توجه کنند: «مردم آگاه باشند که پایشان را به جای شلوغی می‌گذارند. ما چیزی را که می‌فروشیم حتماً فراهم می‌کنیم اما در مورد کیفیت خدمات شهر قولی نمی‌دهیم.»

شرکت سفرهای علی‌بابا تصمیم دارد برای همه‌ی مشتریانی که پکیج‌ها را خریداری می‌کنند جلسه‌ی توجیهی بگذارد.

انتهای پیام/