فاز اول اعتباردهی پادیز برای سازمان‌ها آغاز شد

سرویس سازمانی محصول تسهیلاتی-اعتباری «پادیز» برای ارائه تسهیلات و اعتبار به شرکت‌ها و سازمان‌ها توسعه داده شده و آماده ارائه خدمت است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی سیمرغ تجارت، مارال میرزایی، مدیرواحد ارزش افزوده پرداخت شرکت سامانه‌های یکارچه سیمرغ تجارت با اعلام این خبر افزود: شرکت سیمرغ تجارت از ابتدای سال ۹۹ در پاسخ به نیاز روز بازار و پس از چند دوره تحقیق و مطالعه به حوزه ارائه تسهیلات و اعتبار ورود پیدا کرد.

میرزایی ادامه داد: ما به‌وسیله تیم توانمند خود و پس تحقیق، ارزیابی و مطالعه مدل‌های مختلف بین‌المللی،  محصول تسهیلاتی-اعتباری خرد خود را با نام تجاری «پادیز» راه‌اندازی کرده و از طریق اپلیکیشن سِت و با حمایت بانک تجارت در دست اجرا داریم. این محصول به‌زودی برای ارائه سرویس به دو‌ صورت (برای مشتریان حقوقی و مشتریان حقیقی) در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

به گفته او در سرویس سازمانی این محصول، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بر مبنای سوابق کاری و میزان حقوق پرسنل تحت نظارت خود درخواست ارائه تسهیلات یا اعتبار را ثبت خواهند کرد و پس از عقد قرارداد با شرکت سیمرغ تجارت، تسهیلات یا اعتبار به آنها تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ در مدل سازمانی پادیز هر سه امکان دریافت تسهیلات، استفاده از اعتبار و نیز دریافت کارت اعتباری و مصرف در شبکه پذیرندگی قابل سفارش است.

مارال میرزایی درخصوص پذیرندگان این سامانه گفت: در حال حاضر ما بهترین مجموعه‌های کسب‌وکاری در چند دسته مختلف محصول و خدمت را به‌صورت آنلاین و آفلاین در شبکه پذیرندگی پادیز وارد کردیم که به‌عنوان مثال می توان از اسنپ مارکت، افق کوروش، بیمیتو، هومسا و مقداد آی‌تی نام برد.

از حضور کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها در شبکه پذیرندگان پادیز استقبال می‌کنیم

مدیرواحد ارزش افزوده پرداخت شرکت سیمرغ تجارت تصریح کرد: ما در شرکت سیمرغ تلاش می‌کنیم که مجموعه پذیرندگان خود را تکمیل کرده و در این راستا از همکاری با تمام کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها استقبال می‌کنیم.

او افزود: مزیت ما در این محصول سهولت، سرعت و شبکه پذیرندگی گسترده است و  امیدواریم در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه بتوانیم سهم بازار بزرگی در این زمینه کسب کنیم. در پایان هدف ما رضایت مشتریان و تغییر نگاه همیشگی به مفهوم تسهیلات و مشکلات فعلی آن است و درصدد هستیم مفهوم تسهیلات آسان و سریع را در ذهن‌ها ایجاد کرده و مطابق با نام محصولمان تکیه‌گاه امنی برای همه کسانی که به آن اعتماد می‌کنند باشیم.

جزئیات و فرآیند اخذ تسهیلات و اعتبار و نیز ارتباط با پذیرندگان و مشتریان در وب‌سایت اختصاصی پادیز در دسترس است.

جزئیات و فرآیند اخذ تسهیلات و اعتبار و نیز ارتباط با پذیرندگان و مشتریان در وب‌سایت اختصاصی پادیز در دسترس است.