فرصتی برای شکوفائی کودکان و نوجوانان منطقه 21 تهران

خانه فرهنگ نور دانش اقدام به راه اندازی مدرسه رباتیک برای فصل تابستان نموده است. بدین منظور همایش رایگان باشگاه رباتیک خانه فرهنگ نور دانش نیز در تاریخ نهم تیرماه 1403 ساعت 16 در محل این خانه فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از خبرنگار روابط عمومی مدیریت منطقه 21، افتتاح باشگاه و مدرسه رباتیک خانه فرهنگ نور دانش فرصت ویژه ای را برای کودکان و نوجوانان منطقه 21 تهران برای شکوفائی خلاقیت، ترویج فرهنگ خودباوری و کارآفرینی و بهره مندی بهینه از فناوری اطلاعات ایجاد خواهد کرد.

سید مجید حسینی مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 تهران با بیان این خبر افزود: برای خردسالان 6 ساله برنامه «مکانیک کوچولو» طراحی شده است که مجموعه ای از توانمندی‌های آنان را پرورش خواهد داد.

برای رده‌های سنی بالاتر یعنی دبستان و دبیرستان برنامه‌های مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی رباتیک در نظر گرفته شده است.

مجموعه ای از مهارت‌های خلاقانه مرتبط با این برنامه می تواند نوجوانان شرکت کننده را به استفاده مفید و بهینه از فرصت های فناوری اطلاعات سوق دهد و زمینه ساز موفقیت های آتی ایشان باشد.

علاقمندان به منظور شرکت در همایش می توانند به نشانی : شهرک آزادی، بلوار محمد رسول الله، پارک مریم مراجعه و با جهت اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام با شماره تلفن 44531777 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/