کد خبر: 395
چهارشنبه , 12 آبان 1400 - 14:31
فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ

گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ با حضور بیش از 40 خبرنگار و رسانه مطرح سه‌شنبه 11 آبان 1400 برگزار شد.

بانگ اقتصاد، در این گردهمایی که با محوریت بررسی ری‌برندینگ و ورود کارگزاری حافظ به هویت دیجیتال برگزار شد، "سید مجید صانعی موسوی" رئیس هیات مدیره، "محمد صادق طاهری" مدیر عامل و "پورعسگری"، معاونت توسعه کارگزاری حافظ  درخصوص ورود این کارگزاری به تغییرات جدید توضیحاتی ارائه کردند.

صانعی ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه گفت: بازار سرمایه همواره دارای فراز و فرودهای خاص خود بوده است و در این 17 سال کارگزاری حافظ نیز سال توانسته است بر این ناهمواری‌ها فائق آید.

اگر بخواهیم ادوار کارگزاری را به سه بخش تقسیم کنیم ابتدای کار و تاسیس آن توسط آقای رهبر صورت گرفت و پس از فروش سهام ایشان، گروه ساوین عهده‌دار سهام ایشان شدند.

تا آن زمان یکی از مسائل حائز اهمیت حفظ جایگاه آقای رهبر بود و سهم کارگزاری‌ها از حقوقی‌ها کم شد.

در این دوران تغییراتی از جمله تغییر پرسنل، تغییر سهام و غیره صورت گرفت.

همچنین، در حال حاضر 52 درصد سهامداری به بانک ایران زمین و 17 درصد بانک توسعه معادن و 10 درصد سهم آقای رهبر بوده است. در این دوران رویکرد جوان محوری مطرح شد و مدیران جوان از جمله آقای طاهری زحمات زیادی کشیدند.

صانعی افزود: هم‌اکنون در مرحله پوست‌اندازی و ورود به دنیای جدید هستیم که در این مرحله آقای عسگری به ما اضافه شدند و امروز به دلیل اهمیت بحث دیجیتال در بازار سرمایه در این زمینه به توفیقاتی دست یافتیم و در این زمینه با افزودن ‌ OMS در جهت دیجیتالی شدن گام برداشتیم.

ما امیدواریم با توجه بیشتر به مشتریان، پوشش نیازهای آنها، همدلی بیشتر با آنها و موضوع ری‌برندینگ بتوانیم خدمات بهتری به کاربران ارائه کنیم و امیدوارم با پشتوانه تیم جوان و پویا این اتفاق در کارگزاری حافظ هرچه زودتر رقم بخورد.

در ادامه طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ به برنامه‌های صورت گرفته توسط این کارگزاری اشاره کرد و گفت: در فصل جدید رویکرد توسعه خدمت را در پیش گرفته‌ایم و به این می‌اندیشیم که در فصل توسعه خدمت بتوانیم پذیرای فعالین محترم بازار سرمایه باشیم.

همچنین، در پاندمی کرونا از مراحل صد در صد غیرحضوری ثبت‌نام در بازار سرمایه رونمایی کردیم تا در جهت رفاه حال مشتریان گام برداریم.

همینطور، پروژه بعدی ما OMS بوده و به دنبال ایجاد پنل اختصاصی کاربران به منظور پوشش نیازهای حقیقی و حقوقی آنها هستیم.

در قسمت دیگر لاین‌های اعتباری خوبی برای مشتریان به خصوص مشتریان بزرگ حقوقی فراهم شد.

از سوی دیگر به دنبال ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با کاربران برای تعامل بیشتر با آنها و بررسی نیازهایشان هستیم.

در حال حاضر نیز در حال استفاده از پنل مشتریان با هدف توسعه خدمت و ارائه امکانات بیشتر به آنها هستیم.


از سوی دیگر توسعه شعب را با هدف توسعه کارگزاری حافظ در دست اقدام داریم.

یکی از برنامه‌های ما این است که در فصل جدید کارگزاری حافظ مسیر کوچ فعالین محترم بازار سرمایه را به کارگزاری حافظ تسهیل نماییم.

همچنین، در مدیریت جدید قصد توسعه خدمت را داریم و امیدواریم بتوانیم مفید واقع شویم.

در ادامه پورعسگری با تشکر از اصحاب رسانه درخصوص ری‌برندینگ و ورود حافظ به هویت دیجیتال گفت: با توجه به خاص بودن کارگزاری حافظ استراتژيست‌های ما پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدند که باید از المان‌های مختص به یک لوگو که در نگاه اول جنبه مالی ندارند بهره برد.


این برند در یک کلمه می‌گنجد و آن "حافظ" است.


رنگ و لوگو مقدمه‌ و شاید بستری برای تحولات همه‌جانبه با محوریت بهبود ارتباط با مشتریان در کارگزاری حافظ است. رنگ و لوگوی کنونی تنها ۵ درصد از تغییر و تحولات مثبت کارگزاری در مسیر توسعه کیفیت خدمات و ایجاد تجربه خوب برای مشتریان است.

این برند بنا دارد فراتر از دغدغه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند.

همچنین، قرار است برند کارگزاری حافظ عضوی از هر خانواده ایرانی باشد.

برندی که فقط فروشنده خدمات کارگزاری نیست بلکه حس خوب را تقدیم ذهن و روح مشتریان خواهد کرد.

بخش پرسش و پاسخ اصحاب رسانه خاتمه‌بخش این نشست خبری بود.

گفتنی است؛ برای شرکت در جشنواره جایزه باران حافظ از 1تا17 آبان و برخورداری از جوایز ارزنده آن به لینک زیر مراجعه کنید.
https://landing.hafezbroker.ir

لازم به ذکر است که  مأموریت کارگزاری حافظ این است که با اثرگذاری هرچه بهتر، نقش خود را در جهت توسعه و پویایی اقتصاد ایران ایفا کرده و همچون حضرت حافظ، حافظ باشد و ماندگار.

برای تماشای اخبار، تصاویر و فیلم های نشست خبری و گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ به صفحه اینستاگرام  https://www.instagram.com/hafezbroker/ و کانال آپارات کارگزاری حافظ https://www.aparat.com/hafezbroker  مراجعه کنید.