فلسطین، زنده است/ مردم ایران همواره در دفاع از حق پیشقدم بوده‌اند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را قابل ستایش خواند و تاکید کرد: راهپیمایی عظیم مردم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ان‌شاءالله نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی و ریشه‌کن‌شدن ظلم این رژیم غاصب خواهد بود.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌آلله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس، این راهپیمایی پرشور را حامل پیامی محکم و رسا برای رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و کودک‌کش دانست و تصریح کرد: پیام اصلی این حضور، این است که فلسطین همچنان زنده است و آرمان قدس شریف و حمایت از جبهه مقاومت، مسأله و اولویت ملت‌های مسلمان است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آیه شریفه «إن تنصروالله ینصرکم»، آن را وعده قطعی الهی دانست و افزود: این مردم مظلوم با مقاومت، قیام و جهاد خود، ان‌شاء‌الله بنا به وعده الهی، نصرت حق متعال را جلب خواهند کرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن دانست و خاطرنشان کرد: با گذشت دو سال از آخرین راهپیمایی روز قدس به این شکل و با وجود اینکه هنوز شرایط کرونایی باقی است، حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس، گسترده و باشکوه بود. مردم ما همواره در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مظلومان، پیش‌قدم بوده‌اند و مسلما این گام‌های مردم که امروز در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین بر زمین نهاده شد، در ماه مبارک رمضان نزد خداوند نیز مأجور خواهد بود.

انتهای پیام/

مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی

http://maslahat.ir/uploads/مصاحبه آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس 9 اردیبهشت 1401.mp4

حضور رییس مجمع تشخیص نظام در راهپیمایی روز قدس


http://maslahat.ir/uploads/حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی روز قدس9 اردیبهشت