مراسم رونمایی از چهار محصول منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا برگزار شد

مراسم رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور پارک فاوا با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز روز یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بانگ اقتصاد، پارک فاوا با هدف بسترسازی برای معرفی و عرضه فناوری‌ها و ارتباط هرچه بیشتر صنعت و بازار و همچنین حمایت از تولید ملی و توسعه بازار و فروش محصولات شرکت‌های عضو خود از آخرین محصولات تولیدی توسط شرکت‌های عضو رونمایی کرد.

در این مراسم 4 محصول با عنوان «سرویس سکوی پردازش ابری گرافیکی» از شرکت گرین وب، «نرم افزار مدیریت طب و کلینیک» از شرکت آتی نگر برتر راستین، «نرم افزار سیستم کنترل پلان تولید کاتد مس» از شرکت گروه صنعتی آراد کنترل و محصول «تلفن IP» از شرکت گسترش خدمات کارا تلفن رونمایی شدند. 

در حاشیه این مراسم رونمایی نیز نمایشگاهی از محصولات برتر شرکت‌های فناور عضو پارک فاوا و محصولاتی که در شرف تکمیل و ورود به بازار بودند، برگزار شد.

همچنین تصفیه‌خانۀ فاضلاب پارک فاوا توسط ‌دکتر ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم دکتر محمدجعفر صدیق دامغانی زاده، مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ دکتر غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای؛ دکتر ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهندس برات قنبری دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور؛ دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز؛ سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز؛ دکتر احسان چیت ساز، معاون توسعه بازار پارک فاوا، دکتر عباس قنبری باغستان، مشاور ارتباطات و امور بین الملل پاک فاوا و اعضای شورای شهر کرج حضور داشتند.

برای مشاهده چهار محصول رونمایی شده در این مراسم و نیز لیست محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه جانبی این برنامه، اینجا را کلیک کنید.