معرفی برند گردشگری حلال در سایت رسمی سازمان ملل به‌عنوان برند رسمی جهان

با تشکیل سازمان جهانی گردشگری حلال به‌ همت دکتر محمد شریف ملک‌زاده، برند جهانی گردشگری حلال به عنوان برند رسمی مسلمانان جهان در سایت رسمی سازمان ملل متحد معرفی شد و به ثبت رسید.

به گزارش بانگ اقتصاد، سازمان جهانی گردشگری حلال با سرمایه یک میلیارد دلاری به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مجازی هوش مصنوعی تجارت الکترونیک در جهان فعالیت خود را آغاز کرده است. این سازمان تنها سازمانی است که با رعایت تمامی استانداردها در زمینه کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، در حوزه‌های مختلف کالا و ارائه خدمات به گردشگران فعالیت می‌کند.
فعالیت‌های سازمان جهانی گردشگری حلال تنها به حوزه گردشگری حلال محدود نیست و به صورت انحصاری و با درآمدزایی گسترده ارزی، حوزه‌های مختلف عرضه محصولات و خدمات جهانی حلال را در بر می‌گیرد.


فعالیت‌های سازمان جهانی گردشگری حلال که به همت ملک‌زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان و مبتکر تئوری MFT آغاز به کار کرده است، می‌تواند کمک چشمگیری به رشد و پیشرفت صنعت گردشگری باشد. این سازمان در سطح جهانی و در همه زمینه‌های تولید محصول و ارائه خدمات گردشگری حلال با رویکرد اشتغال‌زایی و درآمدزایی گسترده فعالیت می‌کند.
ثبت سازمان جهانی گردشگری حلال اقدامی موثر در توسعه صنعت گردشگری است و این سازمان تنها سازمان بین‌المللی و انحصاری گردشگری به‌شمار می‌رود که می‌تواند در زمینه گردشگری حلال گواهی‌نامه صادر کند و این افتخاری است برای ایرانیان و تمامی مسلمانان جهان.

انتهای پیام/