مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت اتاق فرار با پلتفرم جدید ایران‌اسکیپ

سامانه جامع مشاهده، مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار، دوشنبه 28 شهریور ماه 1401 با حضور مجموعه‌داران اتاق‌های فرار و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های خیریه رعد رونمایی شد.

به گزارش بانگ اقتصاد، این رویداد با هدایت آرش سروری، برنامه‌ساز فناورانه و فعال حوزه نوآوری، فناوری و استارتاپ آغاز شد.

در ادامه، مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی‌های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب‌بازی و فعال اتاق فرار از سال ۹۵ درباره آمار و وضعیت اتاق‌فرارها و بازار این صنف گفت: بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در ایران و بیش از ۳۰۰ اتاق در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد که بازار ماهانه این بازارها، حدودا ۱۵۰۰ سانس در ماه است.

سپس سیدعلی مهام، مدیر عامل ایران‌اسکیپ درباره انتخاب نام این نام افزود: انتخاب اسم ایران در هر برندی مسولیت و بار بیشتری برای آن برند در پی دارد و ایران‌اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون نقض و پاسخگوی مجموعه‌داران و مشتریان باشد.

محمدجواد امینی در ادامه از پلتفرم جدید ایران اسکیپ با UI و UX جدید رونمایی کرد. وی با اشاره به دانش فنی تیم ایران‌اسکیپ گفت: پلتفرم جدید در بهینه‌ترین حالت ارائهو دارای امکان نمایش اتاق فرار بر اساس منطقه جغرافیایی بوده که امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع را به کاربر می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت و کد تخفیف بگیرند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای مشاهده این پلتفرم جدید می‌توانند به آدرس ایران‌اسکیپ به نشانی: Iranescape.com یا شبکه اجتماعی @iranescape_com مراجعه و لذت مشاهده، مقایسه و رزرو اتاق‌های فرار در کشور را به صورت آنلاین تجربه کنند.

انتهای پیام/