نخستین دوره رویداد G-forum در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می‌شود

امسال برای نخستین بار در اینوتکس 2022 پارک فناوری پردیس شاهد برگزاری رویداد G-forum با موضوعات مربوط به حوزه علم و تکنولوژی از زاویه دید حکمرانی خواهیم بود.

به گزارش بانگ اقتصاد، در این رویداد که با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می شود، با استفاده از کارشناسان خبره و سیاست گذاران کشور، به بررسی مهم ترین چالش های حکمرانی تکنولوژی و همچنین کاربردهای فناوری در حکمرانی نوین پرداخته خواهد شد.

افرادی که به دنبال یافتن نسبت بخش خصوصی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با سیاستگذاران هستند و در پی آشنایی بیشتر با ساز و کارهای حکمرانی کشور و اثرات آن بر نظام نوآوری می گردند، از مخاطبان اصلی این رویداد خواهند بود.

برگزار کنندگان G-forum قصد دارند به سرفصل هایی از قبیل اکوسیستم شرکت های دانش بنیان، چالش های سیاست گذاری تولید واکسن، نقش تنظیم گری ساترا برای پلتفرم ها، تجربه های بد رگولیشن در کشور و موضوعاتی از این قبیل بپردازند.

همچنین قرار است به طرح صیانت فضای مجازی از جایگاه حکمرانی و اثرات آن بر بخش خصوصی پرداخته شود. همچنین به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مفاهیم مهم حکمرانی، ارائه های کوتاه و جذابی برای مخطبان در محورهای تنظیم گری، حقوق رقابت، حکمرانی رسانه و... برگزار خواهد شد.

گفتنی است رویداد G-forum در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه در سالن پویش دارو پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

انتهای پیام/