هزینه‌های چشم‌پزشکی افراد نیازمند کرمانشاهی در قالب وام درمان تامین می‌شود

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کرمانشاه با دکتر جلیل امیدیان " متخصص و جراح چشم، اعمال جراحی فیکو و لیزیک و فوق تخصص جراحی های استرابیسم" قرارداد همکاری با هم امضا کردند که براساس این قراداد افرادی که توان مالی لازم برای انجام امور درمانی چشم ندارند می‌توانند از طریق دریافت تسهیلات از بانک مهر ایران هزینه‌های خود را از این طریق تامین کنند.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از  ایرسا آنلاین، مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های استان امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز مادر و زن گفت: ما در قالب خرید کالا کارت به افرادی که برای تامین هزینه‌های درمان چشم مشکل دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم.

محمدرضا نجفی شعاع شرایط این تسهیلات را داشتن یک ضامن معتبر و در دست داشتن معرفی‌نامه از سوی دکتر امیدیان دانست و گفت: پس از تشکیل پرونده در کمترین زمان ممکن تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در قالب اقساط ۶ به صورت کارمزد دو درصد پرداخت می‌شود،گفت: در اقساط ۹ و ۱۲ و ١٨ ماهه به صورت کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود و هیچ سودی غیر از این کارمزد از وام گیرندگان دریافت نمی‌شود.

مدیر شعب بانک مهر ایران با اشاره به اینکه میزان وام پرداختی براساس اعلام دکتر امیدیان است، گفت: برآورد میزان هزینه پس از اعلام از سوی مطلب دکتر امیریان توسط بانک واریز می‌شود.

وی افزود: بیماران غیر از میزان وامی که بانک به حساب کلینیک واریز می‌کند دیگر هیچ مبلغی بابت هزینه‌های درمانی خود پرداخت نمی‌کنند.

نجفی شعاع خاطرنشان کرد: افراد در کل کشور می‌توانند از مزایای طرح خرید کالا کارت استفاده کنند و تنها منحصر به استان کرمانشاه نیست.

انتهای پیام/