پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه با با هدف رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی برگزار می شود.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، پاویون منتورها و مشاوران بخشی از‌ نمایشگاه اینوتکس است که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه می توانند در زمینه‌های مختلف با منتورها و مشاوران مطرح و شناحته شده زیست بوم استارتاپی کشور در رابطه با مسائل کسب و کار یا ایده خود صحبت کنند.

پاویون منتورشیپ از سال ۹۸ با تغییراتی که در نمایشگاه اینوتکس به وجود آمد به تقویم اجرایی این رویداد اضافه شد. برگزاری این پاویون در ابتدا برعهده باشگاه نوآوری تیوان بود، اما از سال ۹۹ به عهده کارخانه نوآوری های وی گذاشته شد.

در پاویون منتورها و مشاوران، 50 تا 60 نفر از برترین منتورها و مشاورانی که در سطح اکوسیستم و جامعه استارتاپی و بازار کار وجود دارند و شناخته شده هستند دعوت شده تا در روزهای مختلف نمایشگاه حضور پیدا کنند و بر اساس حوزه های فعالیت شان مشاوره تخصصی ارائه دهند.

در سال های گذشته این پاویون بخش های متنوعی داشت و تعداد موضوعاتی که به مراجعه کنندگان مشاوره ارائه می شد زیاد بود، این مساله مشکلاتی را به همراه داشت که بزرگترین آنها سردرگمی مخاطبان برای حضور در جلسات منتورشیپ بود.

امسال اما منتورها در بخشهای اصلی برنامه ریزی شده است و قرار است بر اساس مهارت ها و حوزه‌های تخصصی منتورها، جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا شود. برای مثال در حوزه بازاریابی مخاطبان، حوزه های مختلف ارائه شده در حوزه بازاریابی را رصد کرده و می تواند بر اساس آنلاین یا آفلاین بودن مشاوره و متناسب با نیازشان مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند. در نهایت بعد از انتخاب منتور و رزرو وقت مشاوره توسط مخاطبان، جلسات مشاوره تنظیم و پیامک مربوط به زمان مشاوره به افراد متقاضی ارسال و به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار خواهد شد، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود نداشت. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه ای استفاده خواهد کرد و می تواند از صحبت های منتور مورد نظر خود بهره مند شود و همچنین امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/