پوشش بیمه سلامت برای ساکنان محلات کم‌ برخوردار در کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تحت پوشش قرار گرفتن و ارائه خدمات بیمه سلامت به ساکنین محلات کم برخوردار استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از ایرسا آنلاین، دکتر امید قادری با اشاره به بیمه نمودن ساکنین محلات کم برخوردار اظهار کرد: تفاهمی میان سازمان بیمه سلامت و وزارت کشور در خصوص بیمه نمودن ساکنین محلات کم برخوردار امضاء شده و بدنبال این تفاهم نامه، در استان کرمانشاه نیز کارگروه مربوطه طبق تفاهم نامه تشکیل گردیده است.

وی افزود: در گام اول از تمام امکانات و ظرفیت‌ های برای شناسایی جمعیت مورد نظر استفاده می‌شوند تا مقدمات تحت پوشش قرار دادن آنان توسط سازمان فراهم و از خدمات بیمه‌ ای بهره مند شوند.

دکتر قادری بیان کرد: در راستای برنامه‌های توسعه نظام سلامت در دولت سیزدهم و با هدف پوشش ۱۰۰ درصدی اقشار جامعه، این طرح برای ساکنین مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه و با هدف زیر پوشش قرار گرفتن و ارائه خدمات بیمه سلامت به این افراد اجرا می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افراد ساکن محله های کم برخوردار که فاقد هر گونه گوشش بیمه ای می‌باشند می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند، افزود: با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارد یا ثبت نام غیرحضوری از طریق سامانه خدمات شهری به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/Esc اقدام نمایند.

انتهای پیام/