پیشکش پست‌های مدیریتی به عوامل دولت اصلاحات در وزارت رفاه!!

در حالی که دولت سیزدهم و شخص وزیر کار؛تعاون و رفاه اجتماعی مدعی هستند که مدیران انقلابی و فساد سیتز را برای ادارت کل استانی مدنظر دارند. اما اقدام برای انتصاب آقای« ع.د »بعنوان مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان غربی باعث تعجب نیروهای ارزشی و طرفداران دولت آیت الله رئیسی شده است.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از دبنا، ماجرا از این قراراست که کمیته انتصابات وزارت تعاون و رفاه اجتماعی برای مدیرکلی این سازمان مهم در استان آذربایجان غربی تحت تأثیر لابی گسترده افرادی از دولت اصلاحات یکی از بانیان وضع موجود که به شدت موجب نارضایتی مردم در سمت های قبلی خود بوده است را برای این سمت حساس در نظر گرفته اند.

این شخص که در افکار عمومی به همراهی زمین خواران و مفسدین اقتصادی معروف بوده به تصمیمات خلق الساعه و ضد اشتغال و کارآفرینی معروف است .
فرد مورد نظر با لابی اصلاح طلبانی نظیر «شهریاری استاندار آذربایجان غربی در دولت حسن روحانی» برای این پست در استان آذربایجان غربی مدنظر است هنوز حکم نگرفته جمع زیادی ازاصلاح طلبان را از تهران برای فعالیت حزبی در آن استان و در دولت اصولگرایان فراخوانده است.

انتصاب این فرد مسئله دار اقتصادی در دولت آیت الله رئیسی در حالی در حال انجام است که اصولگرایان و حامیان دولت سیزدهم انتظاردارند حداقل افرادی که به زمین خواری وفساد اقتصادی در نزدافکار عمومی معروف هستند در دادگاه دیده شوند نه اینکه در پست و مقامی مهم قرار گیرند و چنین تصور نگردد که به اینگونه اشخاص بابت نا امید کردن مردم پاداش دادند.

تعداد زیادی از انجمن های صنفی و کارگری استان با شنیدن خبر سرپرستی این فرد اصلاح طلب تندرو از هم اکنون پرچم نارضایتی خود را برداشته و منتظر تجمع در برابر استانداری هستند.

انتهای پیام/