کد خبر: 428
سه شنبه , 02 آذر 1400 - 13:01
کارآفرین جوانی که منجی مردم می شود

علی حسنی جوان‌ترین کارآفرین موفقی است که تاکنون توانسته در عرصه‌های مختلف هنری اجتماعی و اقتصادی موفقیت بسیاری کسب کند جوانی که هم دغدغه جوانان را دارد و هم مطالبه گرمشکلات اقتصادی مردم است به طوری که امروزه می‌توان از او به عنوان منجی مردم در شرایط بد اقتصادی نام برد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از جهانی پرس، حسنی که از سن 14 سالگی با دنیای کارآفرینی آشنا شد، تلاش کرد تا هرچه سریعتر پله های ترقی را طی کند و گاهی می توان به این مطلب اشاره کرد که او یک شبه ره صد ساله را طی کرده است.

حسنی همچنین طی سالهای گذشته تجربه خوانندگی هم داشته به طوری که می توان گفت در عرصه موسیقی و هنرگامی به جلو برداشته است .

این جوان جویای نام، امروزه با تلاش وافری که در این چند سال اخیر کرده و همینطور در عرصه کارآفرینی بیش از 200 نفر از جوانان را در مجموعه علی حسنی مشغول به کار کرده و در حال حاضر 35 پرسنل حضوری فعالیت می کنند.

البته ایشان برای کمک کردن به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست و زمانی هم در کمپینگ های مختلف فعالیت داشت به طوری که امروز می توان به او کارآفرین جوان نمونه لقب داد.
علی حسنی برای رسیدن به هدفش همواره دوید و تلاش کرد که به نوعی می توان از او به عنوان یک الگو یاد کرد

او با تلاش فراوان بلاخره توانست دفتر شخصی خود را با کارمندان زیادی افتتاح کند و به عنوان یکی از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان ایران شناخته شود.

اگر نگاهی به رزومه حسنی داشته باشیم می بینیم که او در رزومه خود مشاور دیجیتال مارکتینگ و برگزار کننده ابرکمپین‌های برندینگ بود و چندین سال است که در این حوزه‌ها مشغول به فعالیت می‌باشد و از این رو مجموعه‌ای را تحت عنوان مجموعه علی حسنی برای انجام این نوع خدمات ایجاد کرده است.

مجموعه علی حسنی در زمینه‌ی تولید محتوا، تبلیغات در رسانه دیجیتال، بازاریابی و مدیریت شبکه‌های مجازی به فعالیت می‌پردازد وشعار آنها این است که  «هیچ چیز مطلق نیست وهمه چیز مطلق» است.