بنابر اعلام آقای حمیدرضا قربانزاده، معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در هفتمین دوره ارزیابی مجموعاً ۳۰ شاخص در قالب چهار اولویت سیاستی ۱. دولت کاربرمحور، ۲. دولت شفاف، ۳. دولت یکپارچه و ۴. دولت مشارکتی وجود داشت که در مجموع، این مرکز حائز رتبه سوم گردید. این مرکز، با ۲۳ خدمت و ۵۱ زیرخدمت در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست در اولویت های سیاستی دولت یکپارچه (با کسب عنوان سومین دستگاه برتر) و دولت مشارکتی (با کسب عنوان دومین دستگاه برتر)، امتیاز کامل (۱۰۰ درصد) را کسب نماید و همچنین در اولویت دولت کاربرمحور، حائز امتیاز ۹۵ درصد (به عنوان دستگاه برتر) و در اولویت دولت شفاف نیز حائز امتیاز ۷۷ درصد گردید و بر اساس این امتیازات، توانست بطور کلی امتیاز ۹۴ و رتبه سوم را در بین ۱۶۶ دستگاه اجرایی به خود اختصاص دهد.
کسب بالاترین رتبه در بین زیرمجموعه های وزارت صنعت معدن و تجارت
براساس امتیاز کسب شده از نتایج ارزیابی این دوره، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی توانسته بالاترین رتبه را در بین زیرمجموعه های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خود اختصاص دهد.
۱۰ دستگاه برتر در ارزیابی دوره هفتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی
