گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ کارگزاری حافظ، مهم‌ترین رویداد کمپین حافظ تا حافظ است که در سالروز تولد کارگزاری حافظ روز سه‌شنبه 11 آبان با حضور کارشناسان، مدیران، سهامداران، مشتریان و سایر ذی نفعان کارگزاری حافظ و همچنین مهمانان دعوت شده بصورت زنده از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات این کارگزاری با اجرای آقای آرش سروری، مجری مطرح برنامه های تلویزیونی-رسانه ای برگزار می‌گردد.

بانگ اقتصاد، در آستانه هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت کارگزاری حافظ، هویت جدید برند خوشنام کارگزاری حافظ پیام آور اصالت و خلق ارتباطی ماندگار است و مدیران این شرکت با پیاده‌سازی یکپارچه آن برآنند به ماموریت‌ خود جامه عمل بپوشانند.

قبل از آغاز این گردهمایی، نشست خبری کارگزاری حافظ با حضور بیش از40خبرنگار و رسانه مطرح با محوریت ریبرندینگ کارگزاری از ساعت 16تا17 برگزار می‌شود.

از برنامه‌های آغازین این گردهمایی، سخنرانی مدیرعامل کارگزاری حافظ(جناب آقای طاهری)، رئیس هیئت مدیره(جناب آقای صانعی) و معاونت توسعه آقای پورعسکری درباره ریبرندینگ می‌باشد.

اجرای برنامه مفرح استندآپ کمدی با حضور آقای حسن ریوندی، از هنرمندان دعوت شده به گردهماییسالگرد تاسیس شرکت کارگزاری حافظ از دیگر برنامه های این رویداد است که انتظار می‌رود با استقبال زیادی روبرو شود.

برگزاری برنامه «پنل تخصصی بازار سرمایه» توسط آقایان سعید لیلاز(اقتصاددان)، جواد عشقی‌نژاد(کارشناس ارشد بازار سرمایه) و وحید محمودیان(خبره تکنولوژی‌های مالی) از مهم‌ترین رویدادهای گردهمایی حافظ است که مورد توجه سرمایه‌گذاران و میهمانان حاضر در مراسم قرار قرار خواهد گرفت.

جذاب‌ترین بخش این گردهمایی مربوط به اجرای آنلاین «مسابقه شعر مورد علاقه‌ات» از حافظ است که با اجرای آقای سروری و قرعه‌کشی توسط مدیران ارشد کارگزاری حافظ با اهدای هدایای ارزنده، در سالن همایش برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت کارگزاری حافظ به طور زیرساختی با بازسازی برند خوشنام خود تلاش دارد تا با تکیه بر دانش، استراتژی‌ها و برنامه‌های کلیدی، کسب‌وکارش را بر مبنای خلق ارزش برای مشتری نهایی بنا کند و در این راه با تغییر هویت بصری، اولین گام را در راستای بهبود تجربه مشتری و تحقق اهداف والای ارتباطی خود برداشته است.

اکنون بلوغ و تکامل در همه فرآیند‌های برند حافظ، به ‌ویژه در خط مقدم ارتباط با مشتریان به چشم می‌خورد و با ورود نسل جدید مدیران و ریبرندینگ، این مهم شتاب گرفته است. لوگوی جدید کارگزاری حافظ ریشه در حافظه تاریخی ملت ایران دارد و وامدار افتخار و اعتبار «ایران زمین» است.