۴۰ خواننده محبوب کشورمان در پلتفرم داخلی فعال شدند

جدیدترین آثار خواننده‌ محبوبتان را در «آپارات‌موزیک» بشنوید و ببینید.

به گزارش بانگ اقتصاد، پلتفرم اشتراک ویدئوی آپارات، مدتی است از سرویس جدید خود در حوزه موسیقی با عنوان «آپارات موزیک» رونمایی کرده و اکنون با بیش از ۱۲۰۰ موزیک ویدئو میزبان تازه‌ترین آثار خوانندگان و چهره‌های آشنای دنیای موسیقی شده است.

تا امروز بیشتر از ۴٠ هنرمند موسیقی در صفحات اختصاصی خود در «آپارات موزیک» آثارشان را منتشر و به روز کرده‌اند و با استقبال مخاطبان مواجه شدند که «رضا صادقی، آرمین زارعی، محسن چاوشی، مجید رضوی، علی یاسینی و فرزاد فرزین» جزو پربازدیدترین‌های «آپارت‌موزیک» هستند.

«آپارات موزیک» این فرصت را به مخاطبان می‌دهد که به بهترین و محبوب‌ترین موزیک‌ها و موزیک‌ویدئوهای ایرانی به صورت قانونی دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان ثبت نظر برای طرفداران و دنبال‌کنندگان صفحات هنرمندان فراهم شده است.

علاقمندان آثار ستاره‌های محبوب موسیقی می‌توانند در اولین فرصت از انتشار محتواهای تازه مطلع شده و آن‌ها را به صورت رسمی و قانونی و با کیفیت در آپارات‌موزیک بشنوند و ببینند و نظر خود را نیز با هنرمندان در میان بگذارند.

هم اکنون خوانندگان مطرحی مانند: محسن چاوشی، رضا صادقی، محسن یگانه، کیهان کلهر، علی یاسینی، آرمین زارعی، فرزاد فرزین، اشوان، مجید رضوی، روزبه بمانی، سهراب پاکزاد، ناصر زینعلی، میثم ابراهیمی و... به «آپارات‌موزیک» پیوسته‌اند و جدیدترین فعالیت‌هایشان را در صفحه اختصاصی خود منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/