۶۸ پروژه بخش کشاورزی استان کرمانشاه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۶۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی۳۲۶نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش  بانگ اقتصاد به نقل از ایرسا آنلاین ، شهریار قاسمی با اعلام این خبر افزود:این پروژه‌ها شامل ۳۸پروژه عمرانی، ۲۹پروژه تسهیلاتی است و یک پروژه در حوزه آب و خاک  عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مهندس قاسمی با اشاره به اینکه ۳۸ پروژه  عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر در بخش آب و خاک است ،گفت: برای اجرای این  پروژه ها ۹میلیارد و ۲۷۴میلیون تومان هزینه شامل: ۳میلیارد و ۲۷۱ میلیارد تومان سهم مجری و ۶میلیارد تومان اعتبار دولتی هزینه گردیده که این بخش زمینه اشتغال ۱۳۰نفر را فراهم آورده است .

مهندس قاسمی پروژه های تسهیلاتی را ۲۹پروژه عنوان نمود و خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل ۹پروژه در بخش باغبانی با اعتبار ۲۷میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵نفر ، ۱۳پروژه در بخش تولیدات دامی با اعتبار ۳۵میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰ نفر و ۷ پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۴۹میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۱نفر می باشد.

مهندس قاسمی سپس با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر عملیات اجرایی یک پروژه آب و خاک نیز آغاز می شود تصریح کرد: برای شروع عملیات اجرایی این پروژه ۲۶۵میلیون تومان اعتبار دولتی اختصاص یافته که این پروژه نیز ۱۰نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/