کد خبر: 237
سه شنبه , 31 فروردین 1400 - 15:51
جذب  مدیر اجرایی ارشد در مجموعه

مجموعه «کاریار» جهت تکمیل کادر خود، در سمت مدیر اجرایی ارشد دعوت به همکاری می‌کند.

بانگ اقتصاد، «کاریار» یک استارتاپ اجتماعی با هدف ارائه آموزش‌های معطوف به اشتغال است .در کاریار مهارت‌های ساده و کاربردی در حوزه کدنویسی به علاقمندان در سراسر ایران آموزش داده می‌شود تا برای آنها امکان کار در حوزه تکنولوژی و فناوری فراهم شود. همچنین، کاریار با شرکت‌های پیشرو در اکوسیستم استارتاپی و موسسات آموزشی معتبر توافقاتی انجام داده تا آموزش‌های کاربردی بر اساس نیاز کارفرما برای مهارت‌آموزان طراحی وارائه گردد.

بدین منظور مجموعه کاریار جهت تکمیل کادر خود، در سمت مدیر اجرایی ارشد از واجدین شرایط با ویژگی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

-تفکر سیستمی و نگرش بلند مدت

-سابقه مدیریت تیم‌های حرفه‌ای

­-قدرت خودمدیریتی

-سابقه کار مدیریتی با استارت‌آپ‌ها

-قدرت شبکه‌سازی

-آشنایی با نرم‌افزارها و زبان‌های کدنویسی قدرت رهبری

-مدیریت زمان، قدرت حل مسئله و تصمیم‌گیری

-علاقمندی به فعالیت‌های اجتماعی

-توانایی مدیریت فشار، استرس و تعارض

*رشته تحصیلی ترجیحا MBA، مهندسی صنایع، مدیریت ارتباطات، مهندسی کامپیوتر و رشته‌های مرتبط را شامل می‌شود.

گفتنی است؛ مدیراجرایی ارشد، قائم مقام مدیرعامل بوده و مستقیما به مدیرعامل و هیات مدیره گزارش می‌دهد و مسئولیت‌های اصلی وی مدیریت تیم اجرایی، پیشبرد برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت مصوب هیات مدیره و توسعه برند کاریار است. همچنین دیگر وظایف مدیر عملیات همکاری نزدیک با مدیرعامل با هدف اطمینان از اجرایی شدن چشم‌انداز و برنامه‌های عملیاتی تعریف شده توسط هیات مدیره، سازماندهی تیم موجود و جذب منابع انسانی به تناسب نیاز ،ایجاد هماهنگی و یکپارچگی میان تیم اجرایی و مدیرعامل ، مدیریت ارتباط با جامعه هدف را دربرمی‌گیرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند رزومه خود را به آدرس info@kaaryar.ir ارسال نمایند.