سلامت محوری، کمک به زیبایی و بهبود درمان هدف پیدایش برند

نشست خبری برترین تولیدکننده روغن‌های گیاهی، آرایشی و درمانی در ایران توسط گروه سلامت محور راگا چهارشنبه، 20 بهمن 1400 با حضور مدیر عامل گروه صنعتی راگا و مدیر بازرگانی و فروش این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش بانگ اقتصاد، در ابتدا "عباسعلی ابوحمزه" مدیر عامل گروه صنعتی راگا، توضیحاتی در خصوص دو برند "راگا" و "راگان طلایی" ارائه داد و گفت: گروه صنعتی راگا تولید کننده دو برند صنعتی راگا و راگان طلایی است. راگا در برند عمومی فعال است و راگان طلایی برای افراد خاص‌تر بوده و ما به‌گونه‌ای محصولات خود را تولید کرده‌ایم که افراد در دهک‌های مختلف بتوانند از آنها استفاده کنند و همچنین، در برند راگا از کیفیت محصول کاسته نشده است و تنها از بسته‌بندی با قیمت مناسب استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ما در مجموعه راگا با شعار سلامت محوری، کمک به زیبایی افراد و بهبود درمان با وجود مشکلاتی در زمینه تحریم‌ها، بسته‌بندی، چاپ، انتقال پول و صادرات همچنان پرقدرت به راه خود ادامه می‌دهیم و هم اکنون با پخش 54 نوع محصول در لاین عطاری‌ها و داروخانه‌های سراسر کشور یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید و توزیع روغن‌های گیاهی، آرایشی و درمانی محسوب می‌شویم که روغن‌هایی نظیر :روغن آرگان، نارگیل، جوجوبا، فندق، آووکادو، میخک، درخت چای، جوانه گندم، لیمو، مرزنجوش و .... از جمله این روغن‌ها به شمار می‌آید.

در ادامه "مجید عسگری" مدیر بازرگانی و فروش راگا، درخصوص چشم‌انداز سال آینده این شرکت گفت:  شرکت راگا معرفی و رونمایی از 6 نوع محصول آرایشی و بهداشتی و 5 نوع درمانی را برای سال آینده در دستور کار خود دارد. همچنین، در تابستان یا دهه فجر سال آینده یک برند جدید در کنار فعالیت برند راگا و راگان طلایی معرفی خواهد شد.

وی محصولات راگا را برگرفته از دل طبیعت خواند و افزود: مشاوره رایگان تیم پزشکی، ضمانت بازگشت وجه، رضایت مشتری و بومی بودن تمامی فرآیندهای تولید از مزایای رقابتی شرکت راگا در مقایسه با سایر رقباست و عقیده ما در راگا این است که بدون مراحل تحقیق بازار و نیازسنجی از مشتریان نمی‌توان با اطمینان محصولی را روانه بازار کرد.

عسگری در پایان توزیع محصولات راگا در داروخانه‌ها‌ و عطاری‌ها و فروش اینترنتی آنها از طریق وب‌سایت راگا، شبکه‌های مجازی، فروش تلفنی و اینستاگرام، را از روش‌های فروش حضوری و غیرحضوری روغن‌های گیاهی، آرایشی و درمانی راگا عنوان و اظهار امیدواری کرد در چند ماه آینده محصولات راگا در لاین فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند راگان طلایی به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان برسد.

در پایان مهندس ابوحمزه با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در تولید محصولات با کیفیت ایرانی گفت: ایده پیدایش راگا با پروش زالو که دارای خواص درمانی و معجزه‌ آسای فراوان است کلید خورد و روغن زالو اولین محصول ارائه شده ما به بازار بود و در ادامه با بهره‌گیری از دانش غنی طب سنتی ایرانی و نیازسنجی بازار توانستیم سایر محصولات را به بازار عرضه کنیم. ما در راگا کار را کاملا علمی و صنعتی جلو می‌بریم و آنچیزی که برای ما حائز اهمیت است کیفیت کار است. همچنین، در سال آینده بنا را بر افزایش ٧٠ درصدی برای صادرات و ٣٠ درصدی برای فروش داخلی گذاشته‌ایم.

گفتنی است؛ شرکت راگا تولیدکننده محصولات درمانی گیاهی و سلامت محور در زمینه انواع روغن‌های درمانی و پکیج‌های تخصصی است و جهت اطمینان مشتریان و سلامت آنها مشاوره رایگان با پزشک مجموعه را فراهم نموده است. مشتریان جهت مشاوره تلفنی می‌توانند با تلفن پنج رقمی 49627 تماس حاصل فرمایند، همچنین برای آگاهی از محصولات راگا و خرید غیرحضوری به وبسایت راگا به نشانی https://raga-co.com/ مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/